Re: S/p dif do zwykłęj wiezy

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 17:18:22 MET DST

Użytkownik "Przemek Stępień" <""no\"@spam.polud@ziomek.biz"> napisał w
wiadomości news:cb1f$4491712f$540a7f92$20014@news.chello.pl...
> Witam
>
> Coś mi krzaczy sie zintegrowana karta dźwiękowa (Realtek AC97 na ASUS
> K8N). Na tej płycie jest też S/Pdif na koncentryk i optyczne wyjście.
> Stąd moje pytanie czy można to jakoś wykorzystać w podłączeniu do wieży
> Panasonic AK40?, jest możliwość lub sensm czy bardziej opłącałoby sie
> kupic nową karte dźwiękową. Jest jakaś "przejsciówka" z coaxiala lub
> opticala na 2 Eurozłącza?
>
> Pozdrawiam

??? przejściówka ???
potrzebujesz konwerter C/A. Ja nie spotkałem takiego w sprzedaży (jako
prostego, taniego pudełeczka do komputera).
Albo cyfrowe wejście dźwięku w wieży. Każdy amplituner AV będzie je miał.
Dobry dźwięk będziesz miał z kart Creative. ("dobry dźwięk" to nie duża
ilość ustawień, suwaków i pstryczków w sterowniku karty dźwiękowej).

pozdr
Paweł