Re: czy iOmega robiła ZIPy bez zasilacza?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 16:24:12 MET DST

JoteR napisał(a):

> w dobie "napędów" pozbawionych najbardziej zawodnych części
> mechanicznych. Pendrive 512MB wyniesie tyle samo albo i taniej co ów
> ZiP + 2 dyskietki 250MB. Pytanie też o stopień zużycia tych napędów.

I tak zwykle najszybciej zużywają się nie części ruchome, a głowice
odczytująco-zapisujące. :) Stacje dyskietek niekiedy potrafiły działać
długimi latami (ta z mojego pierwszego kompa kupionego 9 lat temu działa
do dzisiaj :P) nie wiem jak z ZIPami. :)

A co do sensowności... No cóż, pytałem bardziej z ciekawości, zwyczajnie
byłem ciekaw czy taki napęd jest w stanie uciągnąć dyskietkę na wątłym
zasilaniu z jednego gniazdka USB. :P Poza tym mimo wszystko PenDrive nie
nadaje się do pewnych rzeczy - dłuższego przechowywania niektórych
danych, małego backupu itp. No i raz zakupiony nie powiększy pojemności. :P

# /George Orwell - Rok 1984/