Re: OC kompa

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 15:02:55 MET DST

Maciej Browarczyk ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> IMHO odpusc sobie aluminiowo-miedziane radiatory (jeszcze ten wiatraczek
> fe). Kup cos 100% miedzianego, moze nie az tak wielkiego ale calego z

No tyle to wiem ale koszt 5 razy wiekszy :) Jesli o mnie idzie to nie ma
problemu w inwestowanie ale kumpel bez pracy teraz wiec kazdy grosz sie
liczy...
Ja myslalem odrazu o Zalman'ie:
lub ekonomiczniej o Pentagram'ie:

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!