stary seagate - hdd regenerator sie wiesza

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 13:11:39 MET DST

Witam
mam problem ze starym 17-to gigowym dyskiem seagate (ST3317221A).
odpaliłem hdd regeneratora, znalazł na samym początku dwa bad sectory, jeden
naprawił, i na drugim się powiesił. próbowałem odpalic go ponownie, i ciągle
się wiesza...
dysk bad sectorów ma pewnie bardzo dużo (jak odpalam z nim system, to przy
otworzeniu eksploratora dysk zaczyna pracować, a sys się wiesza).
zależy mi bardzo na odzyskaniu danych z tego dysku, ale nie chcę iść z nim
do jakiejś firmy się tym zajmującej - dużo forsy ściągają...

pozdrawiam

--
Stanisław Smólski