Re: usb i zarzadzanie energia

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 09:05:57 MET DST

Użytkownik "Gosia N" <urven@_ciach_o2.pl> napisał w wiadomości
news:e6q5bn$5ki$1@news.enterpol.pl...
> Witam
> podlaczylam ostanio adapter wi-fi na usb (neostrada - livebox) i mam
> problem. Za kazdym razem gdy wylacze kompa a potem wlacze adapter sam z
> siebie nie wlacza sie (mimo iz dwuklikne ikonke neostardy to w trayu
> pozostaje ikona braku sygnału- taka czerwona ;). Musze go wyjac z gniazda
> USb i ponownie wlozyc aby kompa "zalapal" polaczenie. Dlaczego komp nie
> uruchamia po uruchomieniu (sie :/) od razu interfejsu (USB) tylko trzeba
mu
> "zasugerowac jego obecnosc.
> [...]

Nie wiem, ale w takich sytuacjach, aby za każdym razem nie wchodzić pod
komputer to wystarczy (zamiast wyjmować) wyłączyć/włączyć dane urządzenie
(lub hosta USB) w menadżerze urządzeń. No chyba że komp obok, a USB na
przednim panelu wtedy szybciej jest oczywiście wyjąć/włożyć niż "doklikać
się" do menadżera.