Re: OC kompa

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 20:06:43 MET DST

Michal Bien ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Czyli barton + nForce2 + PC3200 -> az sie prosi ustawienie FSB na 200
> MHz + ew. podniesienie Vcore o 0,025-0,05V.

No wlasnie mnie korci przestawienie FSB na 200MHz - pytanie tylko
jakiego masakrycznego chlodzenia bedzie trzeba do tego uzyc?!? :)
Na moim kompie wyciagam prawie 50% OC ale ja mam Celerona D 320
(2,4@3,51GHz ustawiam FSB 195MHz) i wystarcza cooler z boxa do tego
(temp w granicach 50*C na zwyklej pascie srebrowej). :) :)
Chce zasiegnac jezyka u AeMDowcow jak to wyglada - czy starczy boxowy
cooler do tego procka, zeby cos wycisnac w tych okolicach tzn FSB200MHz
(bo cos mi sie nie wydaje zeby starczyl)?! ;) :)

> W zaleznosci od zastosowanego chlodzenia, pamieci i typu rdzenia RV350 czy
> RV360] mozesz probowac tez lekko podciagnac grafike, ale 9600XT to juz
On ma RV360 z tego co pamietam...
> chyba fabrycznie jest zylowane: jak patrze na niektore nowe karty to
> R9600PRO sa gorsze od dawnych R9550, a R9600XT nie trzymaja nawet
> specyfikacji R9600PRO.
...w jego karcie udaje sie sie wykrecic w zasadzie sam GPU - pamieci sa
juz wyzylowane do granic mozliwosci bo wykrecic mozna doslownie 10MHz
zeby sie to nie zawiesilo... :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!