Re: Jaki Laptop - czy te kryteria sa nie do spelnienia? :-(

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 21:16:11 MET DST

Użytkownik "Minsu" <mmt3@op.pl> napisał w wiadomości
news:e6p1jc$kb6$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Chce kupic laptopa i mam nie lada problem ze znalezieniem czegos, co
> spelnia kilka chyba skromnych wymagan... Pomozecie?
>
> * matryca 14", ew. 13" - NIE panorama! Zwykle 4:3
> * Celeron, 512M RAM, 60-80GB; od biedy "pelne" pentium 4
> * Prosta grafika zintegrowana
> * Nagrywarka DVD
>
> Reszta - wiadomo: ethernet, wifi, usb - doslownie nic wiecej nie
> potrzebuje!
> I jeszcze:
> * W miare dobra firma, tzn. nie jakas California albo Aristo. OK: Asus,
> [...]

Moze HP NX 6110 z matryca (lustro) ? jakosc wykonania i materialow po prostu
rewelacja... 15 cali ale.....plaski, rozmiary matrycy, super wygodny i czuly
touthpad na prawde polecam !!!! bateria trzyma 3g
California to syf.... pamietam ze jak kupili do firmy to w 2 egzemplarzach
przestala dzialac klawiatura....
Artisto to tez zlom.....hinski zlom