Re: jak zwiększyć wydajność

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 15:00:11 MET DST

przeczytałem cały wątek i sądzę, że to wina oplocków.
standardowo w windowsach są one włączone, ale do pracy z aplikacjami
używającymi .dbf, kiedy bazy udostępnione są na serwerze windows, trzeba
je wyłączyć

tu artukuł ms, opisujący jak je wyłączyć:
http://support.microsoft.com/?id=296264

u mnie dawno temu pomogło: serwer windows 2000, i około 50 stacji
roboczych korzystających przez sieć z baz .dbf na serwerze - łączna
pojemność baz dbf ponad 1GB i wszystko działa, tylko trzeba te oplocki
wyłączyć.

pozdrawiam

--
Artur Grdeń