Re: czy bledne wpisy w S.M.A.R.T. sa podstawa do oddania dysku ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 14:50:15 MET DST

Dv <davidj.no.spam@o2.pl> wrote:

> robilem test nawet nie Advenced, tylko Exersicer i ustawilem na 7razy,
> zapodalem na noc i wykazalo mi ze z dyskiem wszystko OK

            Wiec w czym problem. Sprawdz to zasilanie bo widze ze za szybko
czytalem Twoj poprzedni post i przyjalem ze dysk ma juz nie tylko sektory
relokowane, ale i bad sectory. Jak widze jest inaczej.

> // a czy mozna usuwac wpisy ze SMART ?

            Tym zajmuje sie sama elektronika dysku. Ale oczywiscie mozna probowac
- sam mam barracude ktora w 2 dni po kupnie zaczela harczec przy odczycie
niektorych miejsc [tym sie zasugerowalem czytajac poprzedni post] i wyplula
12 bad sectorow. Po meczeniu rosyjskim softem narzedziowym [nie pamietam
nazwy - z semigrafika pod czystym DOSem] przenioslo wszystkie te bady do
obszaru relokowanego. W tej chwili jest 99 sektorow relokowanych, zero
badow i tak sprawa wyglada juz od 4 lat [ilosc sie nie zmienia, dysk
pracuje OK przy odczycie/zapisie na calej powierzchni].

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl