Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 12:24:01 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

>Przykładowo:
>http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
>"Nie zadawaj pytania wyłącznie w temacie posta (w polu Subiect:). Jeśli
>nie masz pomysłu, po prostu powtórz je w textbody."

ok, przyjalem do wiadomosci. mam na ten temat inne "Wszystkie nakazy i
zakazy typu: NIGDY, ZAWSZE, BEZWZGLEDNIE, NIE WOLNO, sa tylko i
wylacznie zestawem moich wlasnych rad" - no wlasnie. szkoda ze sie
czlowiek nie podpisal, to tez daje pojecie o jego netykiecie, choc z
prawie ze wszystkim co napisal sie zgadzam

dla mnie koniec tego podwatku