Re: Obudowa - chieftec za drogi

Autor: Zbyszek 'Dune' Misiewicz <dune_at_spamoff.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 11:08:34 MET DST

Użytkownik *KW* napisał:
> [...]
[miłosiernie wyciąłem liiiinkę ;-)]
> Jestem zadowolony, wszyscy mi chwalą, tylko mówią:
> 'no, ale ta cena!'
> A tu czytam "jedna z najtańszych obudów".
> Robi się przykro.
Nie żałuj. Niech sobie mówią :-)
Obudowy Chifteca jako pierwsze chyba wzbudziły mój zachwyt - poza
obudowami HP (hehe Vectra 386) i pewnym modelem obudów, których używał
ADAX do jednej ze swoich serii. Niestety - w obudowie adaxowej układ
zasilacza (jego ustawienie względem płyty głównej) nie pozwalał na
komfortową prace z nowymi wentylatorami/radiatorami.

A co do meritum - wybrałbym http://42.pl/u/jjI
Kupiłem - w jeszcze lepszej ciut cenie - i ciągle się z tego cieszę.
:-)

Pozdr.
Z.