Re: Jaka plyta pod AMD Athlon Geode NX2001

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 10:49:57 MET DST

> Znalazłeś w pewnym dużym sklepie?

No ten sam zapewne ;)

> Bo mi się dzisiaj rzuciło w oczy jak
> chciałem sprawdzić ceny Athlona64 X2 :)

Przyznam, ze zupelnie przegapilem wprowadzenie tego potworka na rynek.

> Ten procesor powinien pójść na każdej w miarę nowoczesnej płycie pod
> SocketA (od KT400 wzwyż i nForce2), może być ewentualnie nierozpoznany
> poprawnie.

No ja wiem... ale glowna zeleta tego procka jest mozliwosc
przestawiania mnoznika przez soft w trakcie pracy...
Jesli plyta tego nie obsluzy, to nic mi po nim :/

> BTW nie umiem się dokopać czy ten procesor obsługuje instrukcje SSE.
> Jeśli nie, to nie warto...

Ponoc to przebudowany XP Thoroughbred, wiec powinien miec...

Pozdrawiam,
Vituniu.