Re: Problem z grafika !!!!!

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 09:59:26 MET DST

Użytkownik "..::Slim::.." napisał w wiadomości
> Witam !
> Mam grafike Asus geforce 6600 gt i jak włacze komputer to wyskakuje mi cos
> takiego :
> Wskaznik zasilania
> Raport problemow
> System nVidia System Sentinel zgłasza ze moc przekazywana do
> karty graficznej z układem nvidia nie jest wystarczajaca.
> Aby zabezpieczyc sprzet przed ewentualnym uszkodzeniem lub
> doprowadzeniem do zablokowania systemu procesor graficzny
> zmniejszył swoja wydajnosc do poziomu umozliwiajacego bezpieczne
> kontynuowanie wykonywanych operacji.
> [...]

Tak, to wina zasilacza. Za słabe natężenie napięcia na lini 12V. Dodatkową
wtyczkę zasilania podłączyłeś do karty?
Wymień szybko zasilacz na coś markowego. Jak masz jakiś noname, to tylko
kwestia czasu jak padnie i zagrozi reszcie sprzętu.
Jaka reszta sprzętu?

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?