Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 00:04:38 MET DST

Dnia 2006-06-13 20:57:15, encja *Budzik* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> czyli zgodnie ze specyfikacja dysków mozna spokojnie zrzucac je z 1 m etra
> na ziemie??? Cóz, ja nie bede ryzykował.

Przy założeniu, że dysk całkowicie wytraci prędkość na dystansie 1mm.

Tak naprawdę, te obliczenia to duże uproszczenie, bo zakładają ruch
*jednostajnie* opóźniony, a w praktyce niestety bywa inaczej. Ale
orientacyjnie można tak to interpretować.

BDW, jeden IBM zleciał mi z biurka i wytrzymał ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]