Re: SIL3112 i 2x WDC80Gb SATA problemy

Autor: axg1 <axg1_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 21:06:43 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):
> Dnia 13.6.2006, axg napisał(a):
>
> Netykieta! Odpowiadaj pod cytatem i tnij je.

Przepraszam ale szybko odpowiedzialem i nie zwrocilem uwagi.

> To, że zasilacz zmieniłeś i jak domyślam się jest nowy nie oznacza, że
> musi być sprawny (zdarzają się uszkodzone). Zmierz napięcia miernikiem
> (wskazania BIOSu, AIDA czy innego softu można "między bajki włożyć").

Zasilacz jest napewno sprawny i daje prawidlowe napiecia. Zreszta
podpinalem nawet na raz dwa zasilacze , efekt byl ten sam.

> Na jakiej podstawie wnosisz? Jak testowałeś? Czy znowu zakładasz, że jak
> nowe i komp się uruchamia to sprawne?

Komputer nie jest nowy, na ponad rok. O tym problemie pisalem juz jakis
czas temu na grupie, ale niestety nikt nie potrafil pomoc. Zreszta
pamieci sprawdzalem memtest89 3.0 i wszystko ok. Nie mam bluse screenow.

> Ps. Zaglądałeś do FAQ producenta dysków? Może ktoś wcześniej miał podobny
> problem.

Sprawdzalem firmware, stery do kontrolera, nigdzie nic nie znalazlem.

PS. Czy brak uziemienia w gnizadu moze byc tego przyczyna, bo tylko to
mi pozostalo ?