Re: celeron 500 i win XP

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 20:44:56 MET DST

Marek wrote:
> Zastanawiam się, jak na takim złomie będzie chodził win xp home
> (jedyny, jaki mozna kupić:win 98 już nie sprzedają)
> Komputer ma 64 MB RAM, więc przypuszczam, że bedzie chodził raczej
> "średnio", ale gdyby rozszerzyć RAM do 256 MB ? Moge prosić o opinie ?
Na 64 to raczej wogóle nie będzie chodził. Po rozszerzeniu ramu
w miarę będzie chodził nieźle (sam kiedyś miałem na podobnym sprzęcie).
A nie lepiej do takiego sprzętu Win 2000 zainstalować ??
Rozszerz pamięć i będzie całkiem stabilnie to pracowało

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl