Re: ABIT NF7-S padl

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 20:36:12 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:e6mvnu$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Poleć temu sprzedawcy, żeby sobie zobaczył na jakich płytach były pobijane
> rekordy świata w O/C procesorów na Socket A.

Ja wiem na jakich były ;-) Złożyłem z 6 PC (w tym 4 dla siebie) na NF7
i tylko raz miałem taki problem. W dodatku nie przy O/C, a przy zmianie
procesora. AFAIR z mocno podkręconego Bartona mobile 2500+ na stare
palomino 1700+. (bez resetu ustawień płyty przed zmianą).
A kręciłem do testów daleko po za granice stabilności. Przy O/C nawet
jak nie wstawał, to wystarczyło clear CMOS zrobić i nie było problemu.

Koleś twierdził, że miał kilka zwrotów uwalonych w ten sposób płyt.
I że uwalenie biosu działo się przy okazji O/C... Być może to prawda,
a być może chciał się migać od uwzględnienia gwarancji ;-) Ta płyta
akurat była dość przypadkowo kupiona. Nigdy potem już go nie widziałem ;-)

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl