Chichotek wrote:
>
> Z tym sie jeszcze nie spotkałem. Po kazdej naprawie dostaje raport z
> tego
> co zostało wymienione, a także wymieniony imiennie pracownik serwisu
> który wymienił i który to sprawdził.
Zgadza sie, ale pomimo tego ze gosciowi wymienili (podobno) polowe notka,
problem z ktorym go do nich odeslal nie zostal usuniety.
Natomiast osobiscie - po kilku rozmowach z nimi - uwazam, ze bardzo chca
zmienic oblicze serwisu ACERa po Blascu.
-- Pozdrawiam ZenoN | DFI LP NF4 U-D | A64 3000+@ 2,52GHz + AF64 2048MB KingMAX HC PC500 | 2x200GB S-ATA | 80GB Maxtor S-ATA NEC-3540A | LG-8163B | WF GF7800GT 256MB + XC-80 Cu | TV2000 Expert MX1000 | X-530 5.1 | Powered by Chieftec LCX-01SL-SL-B 410W | NEC 1970GXReceived on Tue Jun 13 20:30:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Jun 2006 - 20:51:08 MET DST