Re: Odwieczny problem - wybór monitora LCD

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 20:00:20 MET DST

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message

> Jak zwykle polecę Fujitsu-Siemens P19-2 :-)
> http://skapiec.pl/site/cat/12/comp/12503

Próbowałem ostatnio kupić, ale w Warszawie na giełdzie, w różnych MM,
saturnach, electroworldach nie mieli. Tylko sprowadzenie na zamówienie.
Z tego co słyszałem jedyne co teraz zostało z tych monitorów.. to odpady
których nikt z jakiś powodów nie kupił. Nowej dostawy jakoś nie widać.
Poza tym piszczy w stand-by i drżą w nim świetlówki ;-)

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl