Re: Odwieczny problem - wybór monitora LCD

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 18:45:08 MET DST

Gupik napisał(a):
> jedyny dobry, to chyba tylko Nec 179xxx :)

No ja bym jednak sprecyzowal i powiedziela ze NEC 1970NX.

Zalety:
-matryca S-IPS i jej zalety (kolory itd itp)
-swietna biel,
-dosc szybka matryca chyba 16ms co spokojnie w wiekszosci gier
wystarcza, mi bynajmniej w zadnej w ktorych gram nie smuzy. Do tego
smuzenie na S-IPS jest duzo mniej "odczuwalne" niz np. na MVA
-swietne wykonanie design, osd, niesamowiat mozliwosc regulacji zarowno
obrazu jak i calego panelu
-jest(był) tydzien gwarancji producenta na bad pixele, w modelach ktore
widzialem zaden nie mial nawet jednego. Poza tym jesli takie cos
wyskoczy to na S-IPS jest to duzo mniej zauwazalne niz na innych matrycach
-no i to w koncu NEC... firma ktora dlugo dlugo siedzi w monitorach i
tym sie specjalizuje..

Wady:
-do przyciskow trzeba sie troche przyzwyczaic bo tak jakby "plywają"
-w zupelnej ciemnosci widac nierownomiernosc podswietlenia matrycy

wiecej inforamacji na www.mva.pl/forum