DVD-RW Benq 1650 - swiecaca dioda

Autor: g.k. <jasio_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 13:21:04 MET DST

Witam, mam pytanie do posiadaczy nagrywarki jak w temacie, lub modelu 1640:
czy to normalne, ze w tej nagrywarce gdy plyta jest w srodku to zielona
dioda swieci sie non-stop? Mialem 1640, ale cos z nia bylo nie tak i oddalem
do serwisu. Wymienili mi na model 1650, ktory dziala ok, ale ta dioda swieci
sie caly czas gdy plyta jest w nagrywarce (tak samo bylo w modelu 1640).

--
G.K.