Re: Klawiatura VACOSS.. :/

Autor: Marek <tomahoo_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 23:08:20 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e6kee7$6nk$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Zadziałała na Twoich oczach czy pracownicy sklepu Cię poinformowali, że im
> działa?
>
> --
> _PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
> "Ludzie dzielą się na 10 kategorii:
> tych, którzy znają system dwójkowy i tych,
> którzy go nie znają."

niestety zadzialala na moich oczach. wg mnie... to chyba byl jakis cud..
kumple ktorzy sie znaja na sprzecie tez sie dziwili... i jedyna rada jaka
dawali.. to "nie kupuj najtanszego vakossa (w ogole vakossa).... szkoda
nerwow" wiec zastanawiam sie co maja tamte komp w auchan... ze tam
zadzialalo a na kazdym innym.... heh.. nie dziala...