Re: Ktory monitor jest lepszy CRT czy LCD?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 21:45:04 MET DST

Dnia Mon, 12 Jun 2006 21:09:48 +0200, PSYLO napisał(a):

> Na dzień dzisiejszy ma problemy, ale jakość obrazu będzie już
> porównywalna z CRT, czyli znacznie lepsza od LCD. Na te monitory musimy
> jednak jeszcze poczekać. A może cała dziedzina skieruje się w jeszcze
> inną stronę? Może elektroluminescencyjne wyświetlacze? :)

Nie zmienia to faktu, że na dzień dzisiejszy nie ma innego wyboru niż
LCD i CRT.

> A widziałeś jaki obraz daje monitor CRT który można dostać w tej cenie?
> :) To nie będzie już amatorski sprzęt.

Przyznam że nie widziałem. Ale jest tego typu problem, że za 1600 zł
trudno już kupić monitor CRT, po prostu producenci wycofali je z oferty.

> Ja bym mimo to pozostał przy dobrym CRT, pod warunkiem że nie przyszłoby
> mi nagle z konieczności ograniczyć przestrzeń przeznaczoną na monitor :)

Ja też nie mam na razie zamiaru zmieniać mojego monitora na cokolwiek
innego, ten mi wystarcza. Niemniej następny monitor który kupię nie
będzie raczej monitorem CRT.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5MN |