Szukam odbiornika Logitecha

Autor: --bormac-- <borowczak_at_ara-plus.com.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 21:35:39 MET DST

Witajcie,
kupiłem mychę Logitecha MX1000. Dotychczas używałem zestawu
Cordless Desktop Optical. Teraz chciałbym mysz z tego starego zestawu
przenieść do innego kompa, ale potrzebuję dodatkowy odbiornik
radiowy (bo stary musi zostać z klawiaturą). Próbowałem już w
serwisie Logitecha ale nie mają do tego modelu, a kupić oddzielnie
ponoć się nie da.
Może komuś został taki odbiornik z "martwej" myszy? Chętnie go
odkupię...

pozdrawiam
bormac