Drukarka Lexmark X3330

Autor: Kuna&Zagiel <knapik_removethis_at_geonafta.krakow.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 20:41:11 MET DST

Urządzenie nagle przestało drukować: 5 razy usuwałem i instalowałem z
fabrycznej dyskietki i nic... Kartridże O.K., zresztą kopie i skan idą
normalnie... Przy próbie drukowania kawałka czegokolwiek (Notatnik, Word,
Paint...) zaczyna ładnie, pokazuje ekranik z paskiem procentów i zawartością
tuszów i na tym koniec, maszyna milczy jak zaklęta i na ekraniku pisze
Kopie:1 (czy jakoś tak). Na dodatek dzisiaj pojawiło się zadanie którego nie
można anulować ani wogóle (inne można usuwać)... Kabel do USB dobry bo po
odłączeniu buntuje się. Wgrałem na nowo WinXP (nadpisałem, bez niszczenia
poprzedniego) i to samo. Co możnaby jeszcze zrobić, proszę o podpowiedź bo
sytuacja jest niemiła, czuję, że w serwisie powiedzieliby, że wszystko gra i
jeszcze by coś zainkasowali. Pozdrawiam - Wiesiek