resetowanie sie komputera

Autor: <maddie86_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 18:29:53 MET DST

Witam,mam problem z komputerem polegajacy na jego samoistnym
resetowaniu sie, niestety on nie resetuje sie tak do konca, monitor
gasnie, ale procesor dalej chodzi.Nie mozna go ani wylaczyc ani
zresetowac , musze wylaczyc go z sieci i ponownie uruchomic. Przez
kilka ostatnich dni wylaczal sie tak po jakims czasie pracy na
komputerze, teraz nie chce sie nawet do konca uruchomic, od razu sie
wylacza. Probowalam sformatowac dysk, i na poczatku nawet to pomoglo,
ale po jakims czasie pracy komputera znow pojawily sie te same
problemy, przy nastepnej instalacji windowsa, takie wylaczanie sie go
ne doprowadza jej nawet do konca. Bardzo mi zalezy na szybkiej
odpowiedzi. Z gory dziekuje i pozdrawiam.