Pen drive - 1GB problem

Autor: Cezary J. <bez_at_adresu.com>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 18:01:43 MET DST

Witam.
Kupilem sobie niedawno pendrive
http://allegro.pl/item106000210_1gb_pendrive_gooddrive_18mb_s_sklep_poznan.html
Byla na nim aplakacja Carry it Easy, ktora bardzo mi sie spodobala i
postanowilem z niej korzystac. U mnie bylo wszystko ok, ale kiedy
poszedlem do kolegi, po podlaczeniu do USB wyswietlilo sie okienko zeby
podac haslo. Po zamknieciu aplikacji, standardowo zniknely wszystkie
pliki, ale ....... pojawilo sie ok 100 nowych o nazwach a, b, c, d, e
..... kazdy w rozmiarze od 2-7MB.
Mialem tam troche wazne dane, da sie to jakos odzyskac? :)

Pozdrawiam.