Re: pamieci GoodRAM

Autor: ra9om1ak <radomiak_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 18:41:12 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:kg1x3hjr2c7d.dlg@smutas.org...

> Kula, gdzie ta ch#$%@ kula?!?!?! ;P
>
> Pomijam fakt braku informacji o płycie głównej, chipsecie, czy choćby
> pierwszym module pamięci.

Przepraszam.

Za Everest - pl. glowna Shuttle AN35(N) Ultra
nVidia nForce2 Ultra 400 (Crush18)
nazwa modulu pamieci - GR400D64L3/256
taktowanie pamieci: Pole Wartość
@ 200 MHz 3.0-4-4-8 (CL-RCD-RP-RAS)
@ 166 MHz 2.5-4-4-7 (CL-RCD-RP-RAS)
@ 133 MHz 2.0-3-3-6 (CL-RCD-RP-RAS)

Nie wiem, czy to wystarczy. Nie jestem mastah od sprzetu.

Dzieki.

--
.: ra9om1ak :.
radomiak[MALPA]o2.pl