Re: Jaka plyta glowna?

Autor: Mantades <matito_at_abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 13:44:11 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1d0zuow856x8k.ct4j1tl46lzq.dlg@40tude.net...

> Albo większego programu "Everest".

No to akurat mam ;) z tym, ze na innym kompie, a jedynym sposobem na
przeniesienie tego bedzie poprzez siec (brak stacji dyskietek i nagrywarki).
Kumpel ma niedlugo kupic sieciowke wiec sprawdzimy.
Jesli chodzi o pozostale metody to raczej nie za bardzo poskutkowaly, choc
znalazlem jakis chip na plycie (chyba radiator plyty glownej) na ktorym jest
napisane PC100 BXcel. Da sie z tego wywnioskowac nazwe plyty?