Laptop z wbudowanym tunerem satelitarnym.

Autor: KASPOL <kaspol_at_kaspol.com>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 10:47:49 MET DST

Witam.

Poszukuję jak w temacie laptopa z wbudowanym tunerem satelitarnym i w tym
cały problem. Wiem, że można podłączyć na USB ale ta opcja odpada. Cena może
być nawet do 6 tys. Oczywiście pozostałe parametry też jak najlepsze.
Szukałem i nie mogę znaleść. Najlepiej firm Asus, Ariso,. Acer, Toshiba, HP,
może Dell. Jesli ktoś z was zna taki model prosiłbym o namiar, link czy
ogólnie nawiązanie do tematu.