Re: Verbatim - MCC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 09:49:35 MET DST

Osobnik posiadający mail'a ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13 napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Może kupić 1 CDR, sprawdzić, i potem kupić większą partię ?

chciałem kupic wysyłkowo wiec to bedzie raczej trudne. Ale mam rozumiec ze
po samym opakowaniu nie mozna poznac?
Co innego polecasz w takim razie, czego mozna byc pewnym kupujac wysyłkowo?
Kojarze ze TDK sa chwalone? Tu nie trzeba sie obawiac ze nie z tej fabryki?
P.S. Płyty maja byc plusowe.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Tylko niekiedy szczęœcie bywa darem, najczęœciej trzeba o nie walczyć."
Paulo Coelho