Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 22:40:17 MET DST

Dnia 2006-06-11 20:18:45, encja *Remek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> I Ty się z tym zgadzasz?

Z czym ?
Z faktem, że taki stereotyp funkcjonuje ? Nie wiem. Funkcjonował.
Gdybyś nie wiedział - jestem Polakiem i nie uważam się za głupka, ani za
złodzieja samochodów...

> Dla mnie stereotypem debilizmu
> jest właśnie amerykanin,

Znam kilku Amerykanów, i nie żaden z nich nie jest debilem. Znam jedną
Amerykanką, też nie jest głupia, tylko beznadziejnie pusta - żadnych
zainteresowań poza własnym wyglądem. Nie znasz takich Polek ?

Znam kilku Niemców, żaden z nich nie jest faszystą ani służbistą
robiącym wszystko na rozkaz
Znam kilku arabów, żaden z nich nie jest fanatykiem religijnym, mało
tego - chleją na potęgę (ale słabe głowy mają)

Stereotypy same w sobie są głupie...

> tylko wątpię, czy oni by się z tym
> tak łatwo zgodzili.

Raczej nie.