Re: Zniekształcony dźwięk

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 20:10:18 MET DST

> :). Jesli natomiast tworzysz plik dźwiękowy, to za ewent. przydźwięk
> może być odpowiedzialne jakieś inne wejście (line in, mic) miksera
> sytemowego. Czy wyciszyłeś niepotrzebne wejścia?
Mikrofon tak, wejście liniowe nie.
Przeważnie jednak nagranie jest prawidłowe, a ten przydźwięk pojawia
się co kilka dni, oczywiscie w sposób nieregularny.
Może niesłusznie, ale wydaje mi się, że musi go powodować coś
co się pojawia w danym momencie, a nie jakiś brak wyciszenia na przykład,
który jest lub nie jest zaznaczony przez cały czas.
Po przeglądzie dotychczasowych nagrań zaczynam podejrzewać czy tego
nie powoduje nadawca programu, chociaż w samym telewizorze dźwięk jest
prawidłowy. Z tego przeglądu wynika mi bowiem, że to owy przydźwięk
pojawia się tylko przy nagrywaniu z BBC Prime.
Ale czy to w ogóle jest możliwe?

Pozdrawiam
TW