Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 18:50:48 MET DST

Dnia 2006-06-11 18:19:19, encja *Remek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> To, że w Stanach "ryczeli przez tydzień ze śmiechu", to
> wątpliwy przykład. Dla mnie akurat nie jest to wzorzec
> kultury, dobrych obyczajów,

Nie dyskutujemy o kulturze, tylko o idiotycznych przepisach. Jak można
obciążać ludzi za maile, które do nich *przychodzą* !!!?
Jeśli nie czujesz głupoty tej propozycji, to współczuję....

> czy przestrzegania praw człowieka
> itd. itp. Chcą pouczać innych, a sami się jeszcze nie nauczyli.
> Jeśli zwrócą ziemię zgrabioną Indianom i zapłacą niewolnikom
> murzyńskim odszkodowania za 200 lat niewolniczej katorżniczej
> pracy, to może spojrzę na nich inaczej. Póki co nie są dla mnie
> wzorcem moralnym.

A kto pisze, że dla mnie są ? Nie wyjeżdżaj tu z historią, bo każdy
naród ma coś "za uszami" i poza tym NTG.
Zauważyli po prostu bzdurną propozycję, to się pośmiali. Poza tym -
myślę - że pasowało im to do stereotypu Polaka - głupawego faceta
stojącego z flaszką przy budce z piwem....

> A na poważnie wracając do tematu. To w Stanach
> właśnie są inicjowane takie rozwiązania. Tam najróżniejsze
> stowarzyszenia twórców skutecznie zlikwidowały serwis P2P i
> wyeliminowały z oprogramowania CloneCD, czy Alcohol wtyczki
> łamiące zabezpieczenia płyt przed kopiowaniem. Swoje ganicie
> cudzego nie znacie.

Toż ja niczego nie ganię, tylko piszę, że moim zdaniem projekt w żaden
sposób nie zabroni posiadania nagrywarki w domowym komputerze.

A sam projekt faktycznie może być wzorowany na rozwiązaniach
amerykańskich, czy jeszcze innych - nie wiem. I nie obchodzi mnie to.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]