Bezprzewodowy internet laptopie

Autor: Wizard <wizard_at_konin.lm.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 16:26:31 MET DST

Witam.
Na dniach planuje kupic laptopa do pracy (plus czasem odpoczynku) i
zastanawiam sie nad bezprzewodowym internetem.

Sek w tym, ze w tej kwestii jestem masochostycznym lamerem i zupelnie nie
wiem co, gdzie i jak. Moja wiedza ogranicza sie do skaczacego po murkach
pana z reklamy Blue Connect i rownie radosnego pana na plazy z laptopem z
reklamy AFAIR Orange :)
Pomozcie prosze lamerowi.

To czego potrzebuje to:
- Stale IP,
- predkosc okolo 12 kb/s (lub oczywiscie wiecej),
- jak najlepszy zasieg na terenie Poznania, Konina i Szczecinka,
- umowa na czas nieokreslony (chociaz w przy dobrych warunkach cenowych na
rok bym sie "zgodzil").

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Wizard