Wymiana procka w Toshiba Portege 7220CTe

Autor: wookier <wookier_at_vp.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 15:34:08 MET DST

Witam wszystkich,

Rozebrałem to maleństwo celem sprawdzenia czy jest możliwość wymiany procka.
Procek siedzi normalny MICRO-PGA2 PIII650, ale jest problem.
Nie jest w podstawce tylko tak jakby był wlutowany w płytę.
Od spodu płyty nie widać żeby był wlutowany. I mam dylemat.
Wyciągać z tej płyty kombinerkami ;) czy nie?

Czy ktoś wymieniał procka w tym laptopie?
Czy jest taka możliwość i jeżeli tak to jaki max pójdzie?

doradźcie coś :)

pzdr