Auto włączanie kompa

Autor: Tomek <plisskenALEBEZ_at_naonecie.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 13:20:54 MET DST

Witam

Poszukuje dzialajacego,pewnego rozwiazania. Otoz mam serwer (Compaq Deskpro
P II na plycie Intel BX 440 ). W biosie nie ma slowa o automat. starcie po
powrocie zasilania lub o wlaczaniu kompa o danej godzinie, a ja potrzebuje
akurat zeby on sie wlaczac codziennie o 8:00 . Mam dwa wyjscia:

1) kupic Dell-a ktory potrafi wstawac o okreslonej godzinie
2) kupic programowalny włącznik i zewrzec jakies tam kable na plycie.

Co radzicie. Moze znacie lepsze rozwiazania ? Czy karta WOL pojdzie na
takiej plycie ?

Pozdro

Tomek