Re: Popsuty laptop

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 13:13:55 MET DST

Użytkownik "Adam.B" <ad_b_koman.tojuznie@op.pl> napisał w wiadomości
news:e6gpna$i9o$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam,
> Mam laptopa DELL C600 i przez kilka miesiecy dzialal bezblednie, ale od
> kilku dni zaczal swirowac.
> Dziala godzine i nagle wywala taki blad:
> http://www.toya.net.pl/~adam_b/blad.JPG
> i sie wylacza.
Na necie znalazłem taki opis:
Stop 0x0000000A lub IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Proces lub sterownik trybu jądra próbował uzyskać dostęp do obszaru pamięci
bez autoryzacji. Ten błąd Stop zazwyczaj powodowany jest przez uszkodzone
lub niekompatybilne urządzenie albo oprogramowanie. Nazwa będącego sprawcą
sterownika urządzenia często ukazuje się w komunikacie o błędzie Stop i może
dostarczyć
ważnych wskazówek do rozwiązania problemu. Jeżeli komunikat wskazuje na
konkretne urządzenie lub kategorię urządzeń, spróbuj usunąć lub wymienić
urządzenia z tej kategorii. Jeąeli ten komunikat bł?du Stop pojawi się
podczas instalacji, możesz podejrzewać niekompatybilny sterownik, usługę
systemową, skaner wirusów lub program do tworzenia kopii zapasowych.

> Nie da sie go wtedy wlaczyc przez jakis czas. Zawiesza sie juz na etapie
> biosu, albo w ogole nie reaguje.
> Po jakims czasie sie wlacza i znow dziala przez jakis czas.
> Mam wrazenie, ze to ma jakis zwiazek z temperatura jaka osiaga laptop.
> No, ale wiatrak dziala.
> Pamieci testowalem memtestem (dzialal ponad godzine i zadnych bledow nie
> znalazl)

Przetestuj inne komponenty.

> Co to moglo sie spsuc??
Być może dobry program diagnostyczny to wykaże.

> Z gory dziekuje za wszelka pomoc

Proszę bardzo.

--
Chopin