Re: Zniekształcony dźwięk

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 10:33:14 MET DST

> IMO powinieneś precyzyjniej określić/opisać wadę dźwięku. Najpierw
> piszesz "zniekształcenie" potem piszesz "brzęczenie". Te dwie rzeczy
> mają zupełnie inne przyczyny i dlatego trudno ci cokolwiek
> odpowiedzieć. Niech tego posłucha jakiś akustyk-elektronik i wtedy z
> jego wypowiedzi będzie mozna coś wnioskować.
Znieksztalcenie uważam za określenie ogólniejsze. Potem ktoś zapytał
czy to jest rodzaj brzęczenia i to określenie wydało mi się precyzyjniejsze.
Nie znam nikogo, kto mógłby tego posłuchać i opisać fachowo.
Jest to rodzaj brzęczenia, który słychać od pewnego momentu przez cały czas,
nie tylko w momentach dialogu.
Jest ono słyszalne również wtedy gdy nagrywanie przerwę i dalej tylko oglądam
i słucham program przez kartę TV.
Nie występuje ono w telewizorze.

Pozdrawiam
TW