POMOCY! mam duzy problem :(

Autor: Marek <tomahoo_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 08:39:29 MET DST

od wczoraj mam problem z dzialaniem myszki w systemie. Jestem na 99% pewien
ze to jakis wirek ale nie moze mi go wykryc. Kiedys juz tez cos takiego
mialem... i okazalo sie ze to wirek. PROBLEM polega na tym ze jak
uruchomilem Opere to rolka z myszki zaczela wariowac. jesli chce przewijac
obraz w dol to wszystko jest ok.. ale jak w gore. to przewija sie
automatycznie w dol.. Pod Intenrnet Explorerem nie dziala w ogole... i pod
calym windowsem nie dziala. Jedyna aplikacja ktora jest odporna to Tlen...
tam rolka dziala bardzo dobrze.

Pomocy! potrzebuje komputer do pracy a to jest duuuze utrudnienie :(