Re: K6-2 500 a Divx/DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 22:29:20 MET DST

Marek napisał(a):

> - zainstalować Win XP i pracować (zakładając niewielkie wymagania
> użytkownika)

RAMu wciśnij do oporu, ile tylko wejdzie. Da się więcej niż to 384 MB?
Nawet jeśli nie, to powinno wystarczyć. Tylko powyłączaj wszystkie
wodotryski.

> - oglądać DivX/DVD ?

Myślę, że tak, ale karta grafiki też jest ważna. BTW z moich doświadczeń
wynika, że filmy na słabym (choć nie do przesady) sprzęcie lepiej chodzą
na XP!

> -czy będę mógł dokupić kontroler USB i obrabiać zdjęcia z aparatu
> cyfrowego w np. Paint Shop Pro ?

Oczywiście... Tylko znowu kwestia pamięci. :)

> Chodzi o to że nie wiem czy modernizować kompa koleżanki (rozszerzać
> pamięć z 32 do 384 MB i dokupić kontroler USB), czy lepiej montować nowy
> "budżetowy" zestaw.

Lepiej. :P

> Ewentualnie poproszę o pomysł na budżetowy zestaw. Części będę kupował
> przez Allegro albo na giełdzie na Batorego w Wawie.

Jeśli części mają być używane, to ja stawiałbym na jakiegoś Athlona czy
Athlona XP powyżej 1 GHz, do tego nie oszczędzać na RAMie, karta grafiki
dowolna, skoro koleżanka nie będzie grała. Jak się uda, to można wcisnąć
nagrywarkę DVD. :)

# /George Orwell - Rok 1984/