(Problem) Program requires at least 3 MB...

Autor: AkcenT <nygus__at_op.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 18:18:22 MET DST

Witam,
Nie wiem, czy problem tkwi w sofcie, czy w sprzecie.
Otóż pewna stara gra na komputerze P4, (2,4), XP SP2, 1 GB RAM nie chce się
uruchomić. Komunikat mówi o zbyt małej ilości wirtualnej pamięci. System
jest ustawiony tak, aby automatycznie dobierał ilość pamięci.

Gra pochodzi z 1999 roku. Co jest nie tak? Próbowałem uruchomić w trybie 256
kolorów. Potem w zgodności z Win95. Nic. Pomimo restrtu systemu wciąż ten
sam komunikat.

Sprzęt czy soft?

--
Piotr