Re: Lexmark Z65 - brak kolorowego wydruku przy pełnych pojemnikach i zdrowych dyszach

Autor: Max <maxtorek__at__wp_._pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 15:44:49 MET DST

Użytkownik "PSYLO" napisał ...
> Z nie napełniałeś czasem zbiorniczka atramentem? Bo być może zadziałała
> pamięć drukarki, która przechowuje numer tych zbiorniczków z informacją
> "wyczerpane", niezależnie od realnego stanu napełnienia.

Pojemniczki nie napełniane. Są od nowości. Gdy wyciągałem i zakładałem
pojemnik kolorowy (bo o niego tu chodzi), oprogramowanie drukarki wykrywało
go i kazało wybrać czy to jest stary czy nowy pojemnik. Sprawdzałem obydwie
możliwości. Jak drukowałem 2 tygodnie temu - aplikacja pokazywała poziom
tuszu na ok 3/4 - czyli prawie pełny.
Aha.. reinstalacja sterowników nie pomaga....chyba pojemnik jest
uszkodzony..:(

Pozdrawiam.