Lexmark Z65 - brak kolorowego wydruku przy pełnych pojemnikach i zdrowych dyszach

Autor: Max <maxtorek__at__wp_._pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 14:57:45 MET DST

Witam!
Mam problem i byc moze ktos zna rozwiazanie, a mianowicie:
Posiadam drukarke LEXMARK Z65. Kupilem ja z dwa lata temu - wydrukowalem
kilkadziesiat stron i drukarka poszla w odstawke.
Trzy tygodnie temu ja znowu odpalilem. Tusze byly troszke przyschniete, ale
przemylem ciepla woda, dalem w opcjach programu czyszczenie dysz i wydruki
byly jak z nowej drukarki. Drukarke wylaczylem i zostawilem w spokoju.

Teraz mam problem - wlaczylem ja po dwoch tygodniach - zaczynam drukowac, a
tu wydruk tylko czarny - mysle sobie, przeczyszcze dysze kolorowego
pojemnika - ale one nie sa przyschniete (jak przyloze do bibuly to widac, ze
kolory sie wydostaja. Przeszukalem wszystkie opcje i nic. Pomyslalem, ze
moze cos z tasma, która idzie do koszyka - wyciagnalem kolorowy tusz a na
jego miejsce wlozylem czarny - drukarka drukuje o dziwo tym czarnym.
Przywrócenie pojemników z powrotem na miejsce nie wiele daje.

Reasumujac:
- Dysze OK,
- Komunikacja OK,
- Tusz w pojemniku jest OK,
- Ustawiania wydruku sa OK - a drukarka nie drukuje koloru - Czy oznacza to
wymiane pojemnika, pomimo faktu, ze 2 tygodnie wcześniej drukowała OK????

Pozdrawiam,
Max