Re: regulacja parametrow monitora przez vga-15

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 13:56:42 MET DST

Leszek K napisał(a):
> A nie wykorzystujesz przypadkiem obu wejść w tym Soniaku? U mnie na
> kartach R9800 i X800 działa DCC pod warunkiem, że podepnę tylko jednego
> kompa.
Nie. Drugiego wejscia w monitorze nie uzywam, zwlaszcza ze to wejscie
jest 'sunowskie' na zlaczu 13W3.
Monitor mam podlaczony przez KVM 8 portow, na kilku portach mam swoje
komputery i z zadnego mi nie dziala regulacja (a ddc dziala, lub nie -
zaleznie od podpietego kompa i grafiki wsadzonej, mialem kiedys GF u
siebie i dzialalo). Do jednego z portow podpielem kompa znajomego i sie
zdziwilem, wiec podpielem w miejsce mojego kompa (zeby sprawdzic czy np
kabel do mojego nie jest uwalony i dlatego ddc nie dziala), ale bez
zmian - dodatkowe funkcje dzialaly.