Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 10:46:15 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> Dnia 2006-06-10 10:07:54, encja *Hikikomori San* wymodziła przez port
> 119 co następuje:

> Bo można ich używać do innych rzeczy. Ja ich używam do backupu i
> dystrybucji swojego oprogramowania. A Ty ? ;)

To juz bedzie zalezc od interpretacji ;) Ja z kolei wkladam kazda
kuopiona plyte z muzyka i robie z niej mp3... Czyli - obchodze
zabezpieczenia (jeszcze mi sie taka plyta nie trafila co by nie
pozwolila sie przerobic).

> Zapewne chodzi tu o specjalizowane kopiarki, gdzie wkłada się jedną
> płytkę, a ta tworzy np. 8 kopii.

No w takie szczegoly techniczne to bym nie wchodzil. Sie potem okaze, ze
jakis "biegły" zinterpretuje to calkiem inaczej. Tak ja np. uzywanie
programow GNu/GPL ... to szkoda na rzecz firmy GNU... Plakac si echce...

> To właśnie jest urządzenie, którego
> "jedynym albo głównym przeznaczeniem jest".

Uwazasz, ze nie mozna robic backupu na 8 plytach na raz?

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Polska krajem absurdu. Poczytaj o absurdach we wspolczesnym swiecie.