Re: Jaka nagrywarke DVD kupic

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 11:10:38 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e6cj95$78k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wytłumaczcie mi tylko jedno, czemu wszyscy tak uparli się na LiteOny i
> LG??? Lepszych nagrywarek nie ma za podobną lub lepszą cenę?

Ludzka głupota słuchania innych, tzn. parcia ku głupocie (tu demokracja i
kapitalizm), ulegania mediom (wychowanie społeczne, świadomość polityczna,
gospodarcza), uległość reklamie (marketing wykorzystuje w końcu wszystkie
elementy socjologii, psychologii i kilku innych nauk).
Moim zdaniem każdy człowiek, który ulega hipbnozie nie powinien mieć pełnych
praw.

Jeszcze na koniec dodam mentalność i układy, które to nie pozwalają firmom
wejść na rynek (a zwłaszca przy ograniczonych środkach). W końcu LG zarabia
dużo więcej na jednym produkcie niż firma robiąca lepszy produkt. W
połączeniu powyższym, wiele produktów nawet bardzo dobrych nie znajduje
rynku. Ilu jest świadomuych użytkowników?

Przecież taki Dawid i inni kupią to, co napiszą na grupie, co w efekcie da i
tak rezultat uległości opinii innych (reklama prywatna).

Bez obalenia swobody kapitalizmu nic w tej materii się nie zmieni. Kiedyś to
Pewex decydował za nas co dobre i warto importować (to żart akurat). :-)

Ja uważam, że sednem jest ludzkie zaufanie i rozsądek. Zaufałem firmie
SAMSUNG (czego bym nie zrobił wobec bardzo drogiego urządzenia, ale to
grosze są) i nie żałuję, choć rozsądek czyni ciekawość jak długo będzie
dobrze chodził ten napęd. A zresztą, nagrywarka nie podtrzymuje nam życia -
kiedy zepsuje się kupi się nową, może lepszą (i w efekcie czegoś się nauczy
człowiek i tym samym zyska). Z własnego doświadczenia: mam drukarkę EPSON
Stylus 200 i już bym chciał, by się zepsuła dając mi powód kupna nowej, ale
nie chce. Co robić, jestem ze starym gratem od 1997r. (przebieg to miała z
kilkadziesiąt ryz). :-)