Re: Partycjonowanie dysku - pomocy!!!

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 01:39:56 MET DST

8Mb

Pewnie próbowałeś dokładać partycję do już istniejących.
Tak mi sie wydaje, bo to trochę dziwny komunikat, nawet
jak nie włączyłeś obsługi dużych dysków. Stary fdisk z
Win98 SE powinien sobie poradzić z 40 GB, a jak nie, bo
np. masz coś starszego, to ściągnij z sieci nowszą wersję.

> Jak
probowlem instalowac win to mi mowilo, ze za malo miejsca

Na 8 MB trudno upchnąć Windows, najwyżej jakiegoś DOS'a.

> Jutro sprobuje foramt tak jak napisales

Jeśli dysk jest sprawny, to po prostu musi działać.
Nie ma innego wyjścia.

--
Remek