utylizacja CPU 70%

Autor: chris <poczta[cut>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 20:21:52 MET DST

witam
procesor Athlon 3200 na Asusie A8N SLI czysty system WIN XP
minimalna ilosc uslug - proces bezczynnosci systemu na poziomie 95-99
a obciazenie CPU mam srednio 60 a w porywach 90% w IDLE.
w trybie awaryjnym wszystko jest ok utylizacja 0-3%
wymienialem zasilacz, pamieci ,grafike
WIN PE lub Knoppix bootowane z CD z odlaczonymi dyskami -ten sam efekt
wyglada to na problem CPU-MOBO ale nie mam dowodow tylko poszlaki
system niby pracuje normalnie bez zwisow i restartow ale odczuwa sie
spowolnienie
moze ktos spotkal sie z podobna sytuacja i podzieli sie uwagami

pozdrawiam