Re: ktora marke laptopa wybrac?

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 20:10:59 MET DST

Użytkownik "uglybob" <blabla@bleble.pl> napisał w wiadomości
news:e6bujm$nq$1@inews.gazeta.pl...

> hm ciekawe.. myslalem ze hp i compaq maja ten sam serwis.

> mialem compaq'a i zgodze sie - byl ok, ale kusi mnie toshiba

Ty lepiej podaj ile masz kasy na notebooka bo to jest glowne kryterium
wyboru... kazda firma ma lepsze i gorsze jakosciwo wyroby w danym przedziale
cenowym... tak na prawde cena i wymagania jest glownym kryterium wyboru...
za jedna cene oplaca sie np Toshibe czy HP a za inna np Asusa bo akurat
wypuscil na rynek dosyc udany model...z wyposazeniem epszym niz u
konkurencji...